Pagina's

21 maart 2012

Catrice feMALE Collectie






















Sinds het begin van deze week is de feMALE collectie van Catrice uit. Een collectie waarbij het draait om de tomboy-look met een vrouwelijke twist. Van deze collectie heb ik drie producten, die ik voor jullie zal reviewen. Enjoy!

De drie producten die ik heb gekocht zijn de Eyeshadow Chalks in 'Tomboy' en 'Boys are Back', en de Cream to Powder Blush in 'A Woman's World'.

Eyeshadow Chalk - Boys are Back      €2,99


 Eyeshadow Chalks - Tomboy      €2,99

Wat me als eerst opvalt aan deze Eyeshadow Chalks, is dat ze heerlijk zacht zijn en ook nog eens makkelijk te swatchen zijn. Het pigment dat van deze oogschaduw afkomt is heel mooi, net als de finish. Verder zijn ze goed te blenden, én kun je de kleur heel makkelijk opbouwen. En als klap op de vuurpijl heeft de lila/violet-kleurige oogshaduw van de 'Tomboy'-duo een prachtige duochrome finish! Woah, gorgeous!

Cream to Powder Blush - A Women's World    €3,99
























Ik.Hou.Van.Deze.Blush! Echt waar, dit is zo'n mooie kleur! Perfect voor de lente en zomer en ook nog eens makkelijk aan te brengen. Wat ook fijn is, is het feit dat deze blush er erg natuurlijk uitziet, maar je toch een gezonde gloed geeft. Ook blijft hij goed zitten (zelfs tijdens uitgaan: ik heb het getest!) Kortom: als je deze blush te pakken kan krijgen, doen!

Al met al ben ik erg tevreden met de producten die ik heb getest. Ze zijn van goede kwaliteit, makkelijk om mee te werken en hebben ook nog eens prachtige kleuren! What's not to love?
Ohja, nog even een leuk feitje: The Body Shop verkoopt een soortgelijk product als de Eyeshadow Chalks,namelijk de Shimmer Cubes. Dit zijn vier kleuren oogschaduw voor €22,-. De Eyeshadow Chalks kosten slechts €2,99 voor twee kleuren. Dat is dus ruim drie keer minder duur! Ik zeg, 'doen'!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben gehad. Heb je zelf ook al iets van deze collectie geprobeerd, of wil je dat gaan doen? Tell me!

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: