Pagina's

21 juli 2012

Foto - tutorial: Sunshine FTW!


Zou het dan toch!? Zou de zomer eindelijk arriveren in ons koude kikkerlandje? Ik hoop het maar, en als ik alle weermannen- en vrouwen moet geloven, zit het er zeker aan te komen. Maar voor de zekerheid hier een foto - tutorial om alvast wat zonneschijn op je oogleden te toveren. Enjoy!


 Voordat ik met de oogschaduws begon, heb ik een oogschaduwbasis aangebracht. Ik gebruikte hiervoor de Sephora Glitter Eye Primer, maar je kan natuurlijke elke primer gebruiken die je zelf fijn vindt.
1. Als eerste breng je een witte glanzende oogschaduw aan in je binnenste ooghoek. Dit hoeft niet heel netjes, want alle kleuren worden naderhand nog met elkaar geblend.
2. Vervolgens breng je een oranje oogschaduw aan, direct naast de witte. Ook hier hoef je je nog geen zorgen te maken of alles wel mooi overloopt, dat komt later.
3. Daarna breng je, naast de oranje oogschaduw, een rode oogschaduw aan tot net voor de buitenste ooghoek.
4. In de buitenste ooghoek breng je een fuchsiaroze oogschaduw aan, die je een klein beetje in de arcadeboog laat doorlopen.
5. Ten slotte breng je een heldere paarse oogschaduw aan in de crease.

Nu is het van belang om ervoor te zorgen dat de paarse oogschaduw die je in je crease hebt aangebracht goed naar boven toe uitvaagt. Vervolgens blend je de kleuren op je bewegend ooglid met elkaar, zodat je een mooi geleidelijk kleurverloop krijgt. Als je merkt dat de kleuren minder fel worden, kun je nog wat extra oogschaduw aanbrengen.
Tot slot breng je een dun lijntje zwarte eyeliner en mascara aan, en voilá! Laat de zomer maar beginnen!

Om het geheel af te maken heb ik een bronzer aangebracht op mijn jukbeenderen, en een oudroze lipstick op mijn lippen.

Producten die ik heb gebruikt:

Etos Pick&Refill - Wit en Roze
Catrice Limited Edition Bohemia - C03, Bring me Terra Copper!
MNY Oogschaduw - nr. 329
Sephora Longlasting Eyeshadow - Caroline's Pride nr. 33
Catrice Gel eyeliner - Black Jack with Jack Black
Essence - Get Big Lashes! Volume Boost mascara

Gosh Velvet Touch Lipstick - nr. 122 Nougat

Sephora 'Blush me twice!' - Duo capricieuse nr. 1


Ik hoop dat deze foto - tutorial jullie een beetje het zomergevoel heeft gegeven. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor!

Liefs, Wietske

1 opmerking:

Esmee zei

Wow! Superzomers!

Doe je ook mee aan mijn winactie?

Liefs.