Pagina's

12 maart 2012

Persoonlijk Praatje: Zon, zee & strand!

Hoera!! Het is eindelijk weer lente! Of, daar lijkt het in ieder geval op. En als echte Hollander sprintte ook ik dit weekend naar buiten om maar zo veel mogelijk zonnestralen op te vangen. Samen met mijn ouders en hond hebben we heerlijk genoten van een dagje aan zee (net als de rest van Nederland trouwens...) Klik snel verder om nog wat sfeerfoto's te zien van een dagje zon, zee en strand!








                   









































Ik hoop dat jullie ook lekker hebben kunnen genieten van de zon. Ohja! Zoals je misschien hebt kunnen lezen ben ik ook dol op de winter, maar ik denk dat die een gedeelde eerste plek krijgt met de lente. Nu ben ik benieuwd: wat is jouw favoriete seizoen? En waarom?

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: