Pagina's

08 maart 2012

Mini Shoplog

Soms, héél soms, heb ik het idee dat ik eigenhandig de economie kan redden met mijn shopverslaving...Hele tassen vol met goodies gaan soms met me mee naar huis en er komt zeker weten een dag dat ik een shoparm of shoprug (au!) krijg. Maar deze keer viel de 'schade' weer reuze meer, vooral omdat ik alleen een paar dingetjes wilde kopen die ik toch al nodig had. Lees en kijk mee om te zien welke items ik heb gescoord!

Allereerst heb ik een droogshampoo gekocht (beste uitvinding ooit!), aangezien de ene die ik had alweer een tijdje op was en ik, zo blijkt, echt niet zonder kan. Vervolgens heb ik me eigenlijk een beetje laten gaan (droogshampoo was namelijk het enige wat ik nodig had, *kuchkuch*).
Ik kwam aan bij het Essence- schap en mijn ogen werden gelijk naar een bijzonder flesje getrokken. 'Express Dry Drops'? Dat klinkt interessant! Dit product schijnt je nagellak in slechts luttele seconden helemaal droog te krijgen. Klinkt goed! Ik ben heel benieuwd of dit ook echt werkt, dus ik zal hier binnenkort even een review over schrijven.
Deze 'Drops' kun je doseren met een pipetje. Handig!
Vervolgens ben ik doorgestoomd naar het huidverzorgingsschap, waar ik een aantal producten van de Essence huidverzorgingslijn zag: 2 voor €3,- ! Daar móest ik dus ook wat van meenemen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Essence My Skin 'Intensively Caring Cream', een dagcrème voor de droge en normale huid. Ook heb ik een pakje van de Essence My Skin 'Caring Cleansing Wipes' meegenomen. Deze reinigingsdoekjes schijnen alle make-up probleemloos te verwijderen en tegelijkertijd je huid te hydrateren.
Echt een schattige verpakking! En als je naar de ingrediëntenlijst kijkt, zul je zien dat deze crème ook daadwerkelijk bamboe en granaatappel bevat!
Ik moet eerlijk zeggen dat het crèmepotje een beetje goedkoop aanvoelt (maar hé, wat wil je voor €1.99!) De crème zelf ruikt lekker friszoet, smeert fijn uit en is niet al te vettig. Wel denk ik dat een écht droge huid meer baat heeft bij een vollere crème.
Deze reinigingsdoekjes heb ik nog niet getest, maar ze ruiken erg lekker (hetzelfde als de dagcrème), en bevatten net als de crème bamboe en granaatappel.

Wat heeft alles gekost?

Kruidvat Salon Expert Droogshampoo    €2.29
Essence Express Dry Drops                     €1.99
Essence My Skin Dagcrème                    €1.99 (met korting €1.50)
Essence My Skin Reinigingsdoekjes       €1.69 (met korting €1.50)

Ik hoop dat jullie deze mini shoplog leuk vonden (en misschien wel wat shopping- ideetjes hebben opgedaan?)

Liefs, Wietske

2 opmerkingen:

zei

leuke shoplog! ik heb de essence dry drops ook, maar ik gebruik het niet zo heel vaak. is wel heel handig voor als je een nail-art maakt. (:

Wietske zei

Dankje ^^ Ik heb ze net vandaag gebruikt...met het maken van nailart! Daar komt vandaag nog een fototutorial van online trouwens ;) xxx