Pagina's

07 maart 2012

Love them red lips! FOTD

Oehh, rode lippen! Ze zijn prachtig, klassiek, 'instant sexapeal' en perfect voor een grijze regenachtige dag! En ook perfect voor die dagen dat je geen zin hebt in ingewikkelde oogmakeup: een mooie rode lipkleur geeft je een instant 'Umpf'. So bring on the colour baby!


Voor deze look heb ik vooral de nadruk gelegd op de lippen, waarvoor ik de Catrice Precision Lipliner in 'Read my lips!' en de H&M lipgloss in de kleur 'Right Red' heb gebruikt. Maar ook merken als Rimmel, Sephora en (extra betaalbaar) Essence hebben mooie rode lipkleuren.

Even een paar swatches: de linker swatch is de Catrice Lipliner, de middelste swatch is de H&M lipgloss en de rechter swatch is de lipliner gecombineerd met de lipgloss.

Voor mijn ooglook heb ik het 'The Season's Must Have' quad van Catrice, het Sephora Eyes Pencil nr. 503 en de Catrice Gel Eyeliner in 'Black Jack with Jack Black'.
Dus...mocht je ooit een inspiratieloze/regenachtige/ik-heb-geen-tijd-voor-fullface-makeup dag hebben: Red lips are the answer!

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: