Pagina's

05 maart 2012

Truly yours beautybox besteld!

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt schieten de 'beautyboxen' als paddestoelen uit de grond. Eigenlijk was ik nooit helemaal enthousiast over de boxen, maar toen ik de Truly Yours beautybox tegenkwam werd ik toch wel erg nieuwsgierig. Zodoende heb ik vandaag een eenmalige Truly Yours box besteld en als het goed is krijg ik hem over 10 รก 15 dagen binnen. Spannend! Ik ben stiekem wel heel benieuwd of deze box te vergelijken is met bijvoorbeeld de Glossybox. Ook ben ik nieuwsgierig naar het formaat van de producten die je toegestuurd krijgt. Zullen het alleen maar kleine samples zijn? Of hele luxe samples? Of misschien zelfs full-size producten!? Ach, ik moet nog even geduld hebben en dan zal ik (en jullie ook) er vanzelf achterkomen.
Dus stay tuned voor een unboxing van de Truly Yours beautybox!

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: