Pagina's

16 februari 2012

Black & Beige: OOTD

Zoals jullie misschien wel hebben gezien in mijn shoplog had ik een zwart a-lijn jurkje gekocht waarbij ik een OOTD (Outfit Of The Day) zou maken. Dus zo gezegd zo gedaan!


Ik heb het a-lijn jurkje gecombineerd met een beige-roze colbertje, een zwarte maillot en stoere bruine leren laarzen. Want, ook al is het buiten koud, ik vind het alsnog fijn om jurkjes te kunnen dragen. Om te zorgen dat je niet meteen een longontsteking krijgt, kun je een zomerjurkje prima combineren met een dikke maillot of een legging. Verder zijn bijvoorbeeld een oversized vest of een casual colbertje een goede manier om je toch lekker warm te houden in de winter.
Omdat a-lijn jurkjes niet echt flatteus zijn voor je figuur, kun je het beste een tailleriempje gebruiken om te voorkomen dat je figuur compleet verdwijnt. De laarzen en het horloge geven een stoerdere look aan deze outfit en de bedelarmband zorgt er juist weer voor dat de outfit niet té stoer wordt. Een perfect evenwicht dus!
Nog even op een rijtje wat ik aanheb:
Colbertje - Berschka +/- €35,-
A-lijn jurkje - H&M sale €3,-
Taille riempje - Primark €2,-
Bedelarmband - Bijou Brigitte +/- €8,-

Van de laarzen, de maillot en het horloge weet ik niet hoeveel ze hebben gekost, omdat ik deze al behoorlijk lang heb (laarzen en maillot) of omdat ik deze heb gekregen (horloge)

Ik hoop dat deze OOTD jullie inspireert. Ik bedoel, wie heeft er ooit gezegd dat zomerjurkjes niet in de winter kunnen!?

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: