Pagina's

27 februari 2012

FOTD: Miss Beige meets Mr. Brown



Dit is echt een van mijn favoriete daytime looks: makkelijk te maken, niet te zwaar én je ziet er toch verzorgd uit. Ideaal dus!


Ik heb over mijn gehele ooglid  kleur 2 aangebracht (dit is een Pick& Refill kleur van het Etos huismerk). In mijn crease en in de buitenste ooghoek heb ik vervolgens kleur 4, 'Go, Charlie Brown' van Catrice, geblend. Als highlighter heb ik kleur 1 gebruikt in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot en als finishing touch heb ik kleur 3 gebruik als eyeliner boven en onder mijn ogen.


Full-face, met mn nieuwe bril! Hurray! Eindelijk verlost van het turen, het fronzen en de (vergeefse) pogingen tot scherpstellen!

Nog even kort wat ik allemaal heb gebruikt:

Ogen
Etos Pick& Refill oogschaduw: Beige, Taupe en Aubergine
Catrice Absolute Colour Mono: Go, Charlie Brown!
Essence Get Big Lashes! Mascara: Volume Curl en Volume Boost Waterproof

Gezicht
Sephora Perfect Cover Foundation: Light Porcelain, nr. 05
Catrice Mineral Soft Powder Rouge: Coral Sand
The Body Shop Vitamin E Face Mist

Lippen
Rimmel Kate Moss Lipstick: nr. 05
Sephora Nectar Shine: Ginger Shine

Hope you've enjoyed!
Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: