Pagina's

07 februari 2012

Pure liefde: Kruidvat Sugar&Spice geurkaars


Oh jee...ik ben weer verliefd! Deze keer niet op n jongen, of op dat éne perfecte paar schoenen. Neenee, ik ben verliefd op een geurkaars! Say what? Ja echt, een geurkaars. En geloof me, als er zoiets als smell-o-vision bestond, zouden jullie ook spontaan vlinders krijgen!



Ik heb het hier over de Kruidvat Sugar&Spice geurkaars, die heerlijk naar kaneel en  kruidkoek ruikt. Vooral nu het weer zo koud is, krijg ik echt een zwak voor winterse geuren, dus ook voor deze. Wat vooral fijn is aan deze kaars,  is dat hij heel langzaam opbrandt, maar wel lekker veel geur afgeeft. Helemaal perfect dus! Ook fijn: de geurkaarsen van de Kruidvat zijn heel goed te betalen. De grootste kaars (die ik heb) kost namelijk maar €3.99!




















Zijn jullie ook zo dol op geurkaarsen? En wat is jullie favoriete geur?

Liefs, Wietske