Pagina's

15 februari 2012

Review: Dr. van der Hoog 3 minuten masker

 Een tijdje geleden heb ik bij de Etos het Dr. van der Hoog 3 minuten masker 'Opwekkend' met 50% korting gekocht. 50% korting? Ja, inderdaad, want dit masker is uit het assortiment. Heel jammer natuurlijk, maar omdat ik zo dol ben op dit masker, zal ik er toch een review over schrijven.


Allereerst de verpakking:
Het masker is verpakt in een handzaam tubetje, waarmee je makkelijk kan doseren (wel zo fijn voor je portemonnee). Ook scheelt dit een hoop geklieder, wat ik wel vaak met 'zakjes-maskers' heb. Doordat de verpakking van het masker compact is, kan je 'm ook makkelijk mee nemen op reis. Dus ideaal na bijvoorbeeld een lange (vlieg)reis!
Wat ik trouwens wel een nadeel vind van de verpakking, is de textuur en de kleur van het tubetje. Het materiaal van de tube is ietwat ruw, en doordat de verpakking ook nog eens voor het grootste deel wit is, zie je heel snel viezigheid op de tube zitten. Nasty!
Voor                                                       Na
Het masker zelf werkt erg fijn, vooral als je 's ochtends last hebt van een vale teint, is dit masker echt een aanrader. Het verricht natuurlijk geen wonderen, maar je huid wordt wel stralender en zachter na het gebruiken van dit masker. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik, omdat ik een droge en gevoelige huid heb, soms last krijg van een trekkerig gevoel na gebruik. Gelukkig is dit snel op te lossen met een hydraterende crème.

 Al met al ben ik erg tevreden over dit masker. De claim dat je huid weer 'fris en zacht' wordt, en dat het masker je huidje een 'energie-boost' geeft klopt helemaal en daar word ik natuurlijk helemaal blij van! Wat trouwens ook handig is: doordat het maar 3 minuten op je gezicht hoeft te blijven, kun je dit masker makkelijk in je gezichtsverzorgingsroutine inpassen.
Maar je kan natuurlijk ook, zoals ik doe, lekker in de loop van de dag een maskertje nemen onder het genot van een grote mok thee. Mjummie!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben gehad. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Tot snel!
Liefs, Wietske