Pagina's

14 februari 2012

Valentine Special: Valentijns OOTD


En dan natuurlijk ook deel 3 van de Valentine Special: de Valentijn Outfit Of The Day! Voor deze outfit heb ik vooral gekeken naar zachte en floaty stoffen en typische Valentijnskleuren zoals roze en wit.

Wat draag ik?

Zwart shirt - H&M €14,95
Roze blouse - C&A €19,-
Ivoren vestje - H&M sale €5,-
Grijze jegging - Vero Moda €19,-
Enkellaarsjes - Dolcis sale €15,-

Wat ik vooral leuk vind aan deze outfit, is het contrast in stoffen. Het vestje is van angorawol, de blouse doet chiffon-achtig aan, en de jegging is een ruwere stof, namelijk dennim.


Hieronder nog even een close-up, zodat het verschil in textuur van de stoffen extra goed te zien is.



Ik draag bij deze outfit behoorlijk hoge hakken (volgens mij zijn ze 12 cm, met nauwelijks een plateau),maar als je je daar helemaal niet comfortabel of op je gemak bij voelt, moet je vooral dragen wat jíj fijn vindt. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de hele outfit: draag alleen waar jij blij van wordt.


Ik hoop dat deze look jullie een beetje inspiratie geeft voor een outfit voor bijvoorbeeld een Valentijns- dinertje of een andere date! En voor de girls die geen 'special someone' hebben (zoals ikzelf!), no worries! Deze outfit is comfi genoeg om allerlei non-Valentijns dingen in te doen!

Liefs, Wietske