Pagina's

03 maart 2012

Review: Essence 'Get Big Lashes' Mascara


Omdat ik niet een van die mensen ben die gezegend zijn met Bambi-wimpers (jaloers!), ben ik altijd op jacht naar dé perfecte 'volume-lengte-krul' alles in één mascara. Ik hoor je nu al denken 'hmm, beetje onmogelijk zoektocht, Wietske', maar toch houd ik hoop. Vooral toen ik de 'Get Big Lashes' mascara van Essence zag! De naam klinkt in ieder geval veelbelovend, ik ben benieuwd of ze ook echt zo geweldig zijn! Let's find out!




Dit zijn mijn wimpers zonder mascara: zoals je ziet behoorlijk dun, recht en ook best kort (vooral doordat de puntjes van mijn wimpers blond zijn)

Op deze foto's heb ik de Get Big Lashes 'Volume Curl' op. Ik moet zeggen dat hij mijn wimpers mooi lang maakt, en ze ook een beetje krul meegeeft. Toch had ik iets meer verwacht van een mascara die vooral voor mooi gekrulde wimpers zou moeten zorgen. Wat ik trouwens wel fijn vind, is dat deze mascara lekker snel opdroogt, en ondanks de bizar grote mascara borstel goed aanbrengt.

Hier draag ik de Get Big Lashes 'Volume Boost Waterproof'. Deze mascara maakt me niet echt enthousiast, om eerlijk te zijn. Hij geeft nauwelijk krul of lengte, wat met een beetje teleurstelt. Maar, als je een mascara zoekt die goed blijft zitten en je een natuurlijke oogopslag geeft, is waarschijnlijk een fijne mascara. Ik denk dat ik deze mascara wel zou dragen op dagen dat ik er gewoon zo naturel mogelijk uit wil zien.

Over deze mascara ( Get Big Lashes 'Volume Boost') ben ik eigenlijk het meest enthousiast! Hij geeft mijn wimpers mooi volume en krul, én maakt ze ook nog eens een stuk langer! Je blijft een natuurlijk ogende oogopslag houden met deze mascara, maar hij geeft je wimpers net dat beetje 'Umpf'. That's what I like!

Over all moet ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben met deze mascara's. Ze doen niet persé wat ze beloven, maar ze brengen wel fijn aan én ze blijven de hele dag zitten. Bovendien zijn de Get Big Lashes Mascara's heel betaalbaar (ze kosten tussen de €2.29 en €2.49), en op dit moment zijn er een aantal acties bij de Kruidvat waarmee je ze voor nóg minder kan kopen!
Dus ben je op zoek naar een fijne mascara voor een nog fijner prijsje, en wil je je wimpers accentueren zonder dat je meteen 'spinnenpoten' krijgt? Dan raad ik je deze mascara's aan!

Liefs, Wietske

Geen opmerkingen: